Skip to main content
This website uses cookies to enhance your ability to browse and load content.
More Info.
Stadsarchief Lier
Toggle navigation
Parcourir
Parcourir
Descriptions archivistiques
Notices d'autorité
Services d'archives
Fonctions
Sujets
Lieux
Documents numériques
Nadere toegangen
Rechercher
Search options
Recherche générale
Rechercher
Archief Lier
Recherche avancée
Search in browse page
Presse-papier
Presse-papier
Presse-papier
Effacer toutes les sélections
Aller au presse-papier
Charge le presse-papier
Sauvegarder le presse-papier
Langue
Langue
Langue
English
Français
Español
Nederlands
Português
Liens rapides
Liens rapides
Liens rapides
Accueil
À propos
Politique de confidentialité
Aide
Ouverture de session
Avez-vous un compte ?
Courriel
*
This field is required.
Mot de passe
*
This field is required.
Ouverture de session
Access to Memory
Archief Lier
Fonds
Recherche rapide
Fonds
1. - Stad Lier
Sous-fonds
1.2 - Na 1830
Fonds
1.2.1 - Iconografische collectie
Sous-fonds
A. - Gebouwen
Série
A.4. - Gebouwen bestemd voor het onderwijs
Sous-série
A.4.9. - Stadsmeisjesschool (Schoolstraat)
Dossier
ICONO_153 - Slootmaeckers, ontwerptekening: Bouwen en verbouwen van verschillende scholen alle gelegen in de Schoolstraat te Lier (1/100)
Dossier
ICONO_154 - Slootmaeckers, ontwerptekening: Bouwen en verbouwen van verschillende scholen alle gelegen in de Schoolstraat te Lier (5/1000)
Dossier
ICONO_155 - P.H. Cox, ontwerptekening: Meisjesschool in de Schoolstraat
Dossier
ICONO_156 - P.H. Cox, ontwerptekening: Een nieuwe meisjesschool met woning voor de onderwijzeres in de Schoolstraat te Lier
Dossier
ICONO_157 - Tekening: Een trap voor de woning van de onderwijzeres van de nieuwe meisjesschool
Dossier
ICONO_158 - Cox, ontwerptekening: Inrichten van een middelbare meisjesschool te Lier (1/100)
Dossier
ICONO_159 - Cox, tekening: Nieuwe middelbare meisjesschool
5 en plus...
Rechercher
Rapports
P.H. Cox, ontwerptekening: Meisjesschool in de Schoolstraat
Rapports
Il n'y a pas de rapports pertinents pour cet élément
Annuler